That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Άσφαλτος

Άσφαλτος υγρή, χειμωνιάτικη.
Από όπου πέρασα έμεινα ξένη.
Άσφαλτος λερωμένη κι άχρηστη
μα εσύ θυμάμαι φορούσες φτερά.
Ναι αλλά πότε;
Στα όνειρά μου μάλλον, στα όνειρά μου, ναι.
Κι ίσως, ακόμα πιο παλιά.
Οπτικές ίνες, διαδικτυακές σιωπές,μας ένωναν και μας χώριζαν.
Συνήθισα την απουσία.
Συνήθισα το ψυχρό γαλάζιο σου φως.
Έπειτα άρχισα να σου μοιάζω
κατέστρεφα τον εαυτό μου για σένα.
Μετά τον κατέστρεφα μόνο για μένα.
Ώσπου μια μέρα άνοιξες την πόρτα καί μπήκες.
Χωρίς φτερά,χωρίς αποσκευές,χωρίς αγάπη
μ ένα τεράστιο παγωμένο φεγγάριστο δεξί σου ώμο.
Το 'ξερα
Έτσι ξαφνικά θα 'ρχόσουν από δρόμους αχάρακτους ακόμα.
Ήρθες κι έμεινες ξένος.
Ξένος.
Ακατανόητα λόγια, παρεξηγημένες σιωπές,κοφτές ανάσες
ήρθαν και πάγωσαν,γίναν χαλίκια, κύλισαν κάτω.
Ο έρωτας μου, μαύρη λιωμένη πίσσα,κύλησε πάνω τους,τα σκέπασε.
Ανάμεσά μας άσφαλτος πού ολοένα μακραίνει,από τότε.
Άσφαλτος που γυαλίζει και σκίζει τη ζωή μου στα δύο.
Σου την έχω στημένη.
Αν διαλέξεις το δρόμο αυτό,ούτε εδώ,ούτε εκεί θα με βρεις.
Θα σαι πάντα ανάμεσα,κι εγώ,πάντοτε ξένη.

Μουσική: Μιχάλης Δέλτα
Στίχοι- Ερμηνεία: Τάνια Τσανακλίδου

5 σχόλια:

chaos-monde είπε...

teleutaia anakalupsa auto to tragoudi...kallio arga...den einai kataplhktiko poulakia mou?

chaos-monde είπε...

mia aporia...to trito to poulaki pou einai? ax tha se fane auta ta sullogika...vip P).Se perimenoume sth diadiktuakh fwlia mas.Ax ti lew?Mazepste me...

BloodByTheJukebox είπε...

Κανενας λογος ανησυχιας!
PET CONTROL!

Το αλλο το πουλακι δεν ειναι γριπωμενο!

Συνεχιστε τη κοσμοσυρροη!

chaos-monde είπε...

xexe!!!

neraidoskonismenh..darling είπε...

edw einai kai to trito poulaki!
kalws sas vrhka poulakia mou..
wraia fwlia mas ftiaksate!