That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Προβληματική ανάρτηση




Τα πλακόστρωτα δεν είναι για χαλαρούς αστραγάλους
κι ένας παππούς μου έκλεψε τη χειρολαβή
Από πού θα κρατηθώ τώρα παππού;
Δοκίμασε να κρατηθείς από αλλού.

Το ένα πι από το άλλο πι γιατί να το χωρίσεις
ενώ το κα επιτρέπεται να διπλασιάζεται ανενόχλητο
με ένα και μόνο σφίξιμο;

Άτιμο πράγμα ο προστάτης κι επειδή εσύ δεν έχεις
το χέρι σου θα προσπαθώ να διώξω από παντού.
Κι από δω κι από κει και από παραπέρα
και όλοι θα με βοηθήσουν σ’ αυτό,
γιατί σ’ αυτό είμαστε όλοι μαζί:
Το χέρι σου να μη βρει πλαστικό να κρατηθεί

Ούτε άλλο υλικό,
για να καλύψουμε κάθε περίπτωση και
- παρακαλώ πάρα πολύ -
να κλείσουμε όλα τα παραθυράκια
στην κατάρα αυτή,
αλλά κι ετούτα δω - τι τα θέλετε
ανοιχτά;
Το κρύο κατσικώνεται στο σβέρκο
και το κατσικάκι κρύο
δεν κάνει ούτε για
εντριβή.

Αυτό το πλαστικό
(καθώς και κάθε υλικό)
μας
ανήκει.

Ήθελα να πω
Το enter μη πατάς πριν τελειώσεις τη φράση
σου
αλλά η θέση μου δεν το επέτρεπε.
Ο άνθρωπος είχε προστάτη,
δεν μπορούσα να τον παραβγώ,
αλλά έπρεπε από κάπου να κρατηθώ.
Και, μ’ όλο το σεβασμό,
κύριε Σαίξπηρ, σε παρακαλώ
Πού να βρώ μια λίβρα από κανένα υλικό
Όρθια να σταθώ

Η μη ύλη δεν είναι εδώ.
Κάποιοι την είδαν στο Ντεπό
και κάποιοι στο 28.

Δε θέλω άλλο «ό».



Η ομοιοκαταληξία κάνει ζημιά
στα λίγα που μ’ απόμειναν μαλλιά.
Μου είπε μια γιαγιά
που είχε το γόνατο της
εκεί που ήτανε παλιά
κάτι καμμένα φορτηγά
και τώρα πετάνε υλικά
και απόβλητα βιολογικά
από την ορθοπεδική κλινική
όπου έκανε αρθροπλαστική
(όχι, δεν έκανε το η της την)
καθώς κι από άλλες κλινικές, γενικά νοσοκομεία και στριπτιτζάδικα.

(ER είναι τα επείγοντα κι όχι η εντατικη
και το Γκρέυ’ς Ανάτομυ είναι επίσης
μια βλακεία και μισή.)

Κι εκεί που ήτανε η μέση μου παλιά
Είχε το νέο, το καλό,
το γόνατο της σφηνωμένο.

Τα χρόνια είναι μακαρόνια
Άμα φας πολλά
το ζάχαρο παραφυλά.

Παραφιλίες και τα λοιπά

Και κάποιος επιμένει πως τρέντυ στο μέλλον θα είναι οι μη καπνιστές
Όλα μπορώ να τ’ ανεχτώ
αλλά όχι αυτό



Μια ναυτία με συγκλονίζει
Αναρωτιέμαι
Γιατί είμαι σε τέτοιο περιβάλλον εχθρικό
Η ατμόσφαιρα γιατί είναι ηλεκτρισμένη
Ποιος έδωσε δίπλωμα στον οδηγό
Και γενικά
Πώς να σταθώ
Διότι ποιος θα μεριμνήσει για την α-κράτεια
ενός απροστάτευτου πλάσματος
απέναντι στα γηρατειά
και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;

ΜΜΜ…

Κι αν βήχω σαν πούστης
μη το πάρεις ελαφρά
Δυο χρόνια είναι αυτή η δουλειά
Κάτι μου λέει πως είμαι φυματικιά
γιατί είναι πιο
ποιητικό
από το να έχεις βρογχιτιδα
ή κοκίτη

Θα βήξω πάνω τους ρωμαλέα
και θα τους γεμίσω μικρόβια
Παθογόνα
και μη
αλλά, σίγουρα, με κακές προθέσεις


Κι όπως θα κάνω τη θεαματική μου έξοδο
θα πέσω στο σκαλοπάτι
και η πόρτα θα κλείσει το πόδι μου στις δαγκάνες της
και το κεφάλι μου θα χτυπήσει στο κράσπεδο



Γιατί το λεωφορείο δεν είναι γιώτα.χι.
Και η αλαζονεία μου θα τιμωρηθεί
Εις τους αιώνες των αιώνων
Αμήν.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Blood,δεν είσαι άνθρωπος, είσαι ασθένεια και σύμπτωμα μαζί...
Από το απομεσήμερο με απασχολεί το θέμα σου.Κάτι ποτήρια κρασί, ένας γαλλικός, δυό φίσερ και μισό πακέτο καπνό μετά πιθανολογώ ότι: βαρέθηκες το Θωμά που περιμένει γιατί δεν ξεκουβαλάει κι αποφάσισες να τον περιμένεις εσύ. Άλλά επειδή έτσι δεν παίζει να συναντηθείτε, οραματίστηκες το 23 σαν όχημα προς τη μεγάλη μαύρη τρύπα που θα σας μεταφέρει σ' εκείνη τη διάσταση όπου μπορείτε να συνυπάρξετε αρμονικά. Ωστόσο, έπεσες μέσα στη μεγάλη σκατουλί κούρμπα στο κουλέ καφέ. Πλησιάζω;

BloodByTheJukebox είπε...

agiogditissa εγω το θωμα δε θα το βαρεθώ ποτές, ακους;;;
Κατά τ'αλλα,βαριέμαι γενικότερα, το κουλέ καφέ όντως θυμίζει σκατουλί κούρμπα, ίσως επειδή είναι καφέ... και σορρυ για το ελκος που σου δημιουργησα απόψε. Το αν πλησιάζεις είναι μεγάλο ερώτημα,πάντως όπως και νάχει,κράτα τις αποστάσεις σου, γιατι έχω συνάχι!!! (έκανα και ομοιοκαταληξία)

Spy είπε...

Πω, πω...
Χάλια...

BloodByTheJukebox είπε...

ευχαριστω για τα καλα σας λόγια... :{ :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Καλά...περιμένει ο Θωμάς, περίμενε κι εσύ κι άμα συναντηθείτε...Ξέρω, ξέρω λέμε..δεν πλησιάζω.
Όπως και να χει, άμα βρεις πιο ζόρια, θ' ανοίξουμε εμφυαλωτήριο σουμάδας στη Ζαγορά και θα χρειαστούμε επιστήμονα, μέσα;

ο αποτέτοιος είπε...

προβληματική; εγώ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο.

(εκτός ίσως από το κατσικάκι που κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι εξίσου νόστιμο και κρύο)

BloodByTheJukebox είπε...

Μέσα μέσα, αγιοστριπερ, σάματις εχω και κάτι καλυτερο να κάνω; Να παμε εκέι να αναπνευσουμε και καθαρο αέρα,μπας και οξυγονοκολληθούν τα νευρικά μας κύτταρα τα σπασμένα.

Αποτέτοιε,ήταν κομματάκι (κατσικακι) προβληματικη, τόσες αρρώστιες έβαλα μέσα, να λέμε και του στραβου το δικιο. (Αυτη τη φραση παλι, δεν την καταλαβαινω, να'τανε μουγγος ο στραβός να το πούμε εμείς το δίκιο του, αλλά αν είναι μόνο στραβός,γιατι δε το λέει μόνος του,μουγγός είναι;)