That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Γεμίζοντας το μπαουλάκι



Ένα
γαλάζιο πούπουλο χορεύει δίπλα μου καθώς προχωράω προς την θάλασσα για να συναντήσω την Φυσαλίδα.
Το Καλοκαίρι χαχανίζει σκουπίζοντας με την ανάστροφη του χεριού του τις κόκκινες σταγόνες του καρπουζιού που στολίζουν τα σταρένια μάγουλά του καθώς το Μελτέμι γεμίζει την πόλη νότες που αιωρούνται πάνω από τα κεφάλια των κατοίκων και των επισκεπτών της.


Η αναμονή της φυσαλίδας τελειώνει καθώς αντικρίζω τις άπειρες σταγόνες που την περιβάλλουν..μου κλείνει το μάτι και αρχίζει να μου ψιθυρίζει τις πιο όμορφες εικόνες που είδε στην θερινή περιπλάνησή της. Ένα κύμα από την Αλόννησο μου την κλέβει τάζοντάς της μαγικά καινούρια ταξίδια.

Ένα μωβ κι ένα κίτρινο νυχτολούλουδο με προσκαλούν στο μπαλκόνι τους ν'αγναντέψουμε τη σελήνη που δειλά δειλά ξεπροβάλει στο νυχτερινό στερέωμα μέσα στις αγκάλες του προστατευτικού ουρανού..χαίρομαι τ'αρώματά τους καθώς γεμίζω το σκαλιστό μπαουλάκι μου με τις εικόνες που μου χάρισε η Φυσαλίδα.

"Κάτι λείπει" μου φωνάζουν οι παπαρούνες της φούστας μου

"Κάθε πράγμα στον καιρό του κι ο κολιός τον αύγουστο..κοντεύει να μπει το φθινόπωρο..πίσω στην άνοιξη εσείς!" απαντώ.

Φεύγουν μουρμουρώντας δυσαρεστημένες..

Κινώ ξανά για την θάλασσα να γνωρίσω καμιά καινούρια φυσαλίδα
..μάλλον το μπαουλάκι δεν είναι αρκετά γεμάτο γι'αυτό μπορεί κάτι να λείπει..

Ένα γαλάζιο πούπουλο χορεύει δίπλα μου.



(photo από deviantART)

4 σχόλια:

chaos-monde είπε...

''Κάτι λείπει'' πάλι λείπει κάτι ρε σκονισμένη;;;Ασήκωτο έχει γίνει πια αυτό το μπαούλο...Για να το λες εσυ κάτι θα ξέρεις...welcome back με τις νεραϊδοσκονισμένες σου εμπνεύσεις...Πάντα τέτοια!!!'Οχι άλλο κάρβουνο(άσε με παραληρώ...)

ο αποτέτοιος είπε...

αυτό το κάτι λείπει το λέω από την αρχή του καλοκαιριού. ακόμα να το βρω.

ξανά για τη θάλασσα; τι τυχερή που είστε!

neraidoskonismenh..darling είπε...

chaos.. Κάτι λείπει είναι η αλήθεια. Eυχαριστώ για το καλωσόρισμα :). Kαλό είναι να παραληρούμε που και που οπότε συνέχισε και γράψε μας και κάτι, το παραλήρημα πάντα βοηθάει στη συγγραφή! περιμένω..

αποτέτοιε..αποδεικνύεται λοιπόν ότι δεν είστε ο μόνος που ψάχνει αυτό το κάτι. Αυτό ,παρήγορο είναι κάπως θα έλεγα, γιατί με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι απλά πρέπει να συνεχίσω να ψάχνω και να μην ανησυχώ..ή αν έβγαλα λάθος συμπέρασμα τουλάχιστον θα ανησυχώ με παρέα. Όσο για τη θάλασσα αναφέρομαι σε αυτήν που βρέχει την Θεσσαλονίκη μην πηγαίνει ο νους σας σε βουτιές ξαπλώστρες και τα συναφή .. τη Χαλκιδική ούτε με τα κιάλια δεν την βλέπουμε δυστυχώς.




"Ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις" λέει ένα παιδικό τραγουδάκι.. ελπίζω να μην ισχύει για τις περιπτώσεις μας.

ο αποτέτοιος είπε...

ναι αλλά το παιδικό τραγουδάκι συνοδεύεται και από το αντίστιχο παιχνιδάκι, όπου στο τέλος το βρίσκεις.