That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Ζεστός αέρας - Ξύλινα Σπαθιά

Έλα επιτέλους και πες στη λύπη
να μην χτυπάει την πόρτα μου πια
πες της απλά έφυγε, λείπει
εδώ δεν μένει κανένας πια.

Έλα φεγγάρι στην αγκαλιά μου
πάνω σου βλέπω το φως της μέρας
έστω για λίγο μείνε κοντά μου
πάλι φυσάει ζεστός αέρας.

Πες της πως πήγα σε κάποια χώρα
που τα ρολόγια δεν έχουν δείκτες
και όλες οι ώρες σημαίνουν τώρα
βάλτε φωτιά κάψτε τις νύχτες.

Αυτά εδώ είναι τα δόντια
που είχε σπάσει του Δαυίδ η πέτρα
μοιάζουν για πέτρες για δαχτυλίδια
καν' τα ό,τι θέλεις, καν' τα στολίδια.
Πέτρινα τείχη θα ταξιδέψω
θ' ακολουθήσω την τροχιά της σφαίρας
πέτρινα τείχη κάπου κεί έξω
πάλι φυσάει ζεστός αέρας

2 σχόλια:

chaos-monde είπε...

Αυτό το τραγούδι μου ήρθε στο μυαλό μόλις διάβασα την προηγούμενη ανάρτηση

neraidoskonismenh..darling είπε...

πες της απλά έφυγε, λείπει

βάλτε φωτιά κάψτε τη νύχτα..

ωραιότατοι οι στοίχοι chaos πολύ καλή η επιλογή.

Κι εγώ αυτό λέω ας της το πει κάποιος
Εφυγε λέμε..δώσαμε δώσαμεεε