That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Πράξη επαναφοράς στη πραγματικότητα #1

Σπάσιμο νεύρων : Όταν τα λόγια μου ακούγονται σαν παράσιτα των σκέψεων μου και μένουν στο κεφάλι μου ως παράσιτα των σκέψεων μου, τις αδυνατίζουν και τις αρρωσταίνουν μέχρι να τις φέρουν στα μέτρα τους, ώσπου να μείνει μόνο ένα δέρμα σκέψης να τα καλύπτει, ίσα ίσα για να δικαιολογούν το χαρακτηρισμό τους ώς παράσιτα....

Ανάληψη δράσης (λέμε τώρα): ...τότε σταματάω να μιλάω, κάνω ένα διάλειμμα σιωπής και αναρωτιέμαι αν θα μάθω να μιλάω επιτέλους και πότε.


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι πουλάκι...Μόνο που εγώ εκεί μέσα, επειδή πάω πάντα ανάποδα, το 'χω ονομάσει "στάσιμο νεύρων"...τους συντροφικούς χαιρετισμούς μου...

Spy είπε...

Βουτιά στα βαθειά, ε;

Χμ...

Κολύμπι ξέρετε;

BloodByTheJukebox είπε...

Στάσιμο νεύρων... καλό!
Μπορεί να έκανα κανα δυο ζημιές εκεί μέσα στο μυαλό σου, αγιογδυτισσα. Σορρυ! Στείλε κι εσύ το λογαριασμό.

Όχι και πολύ βαθιά η βουτιά, spy. Κολύμπι ξέρω πάντως, τι λέω δεν ξέρω! Χρειάζομαι κούρδισμα! Ή μεταφραστή!