That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Ερημιά και Μεταμόρφωση

"...όμως, περισσότερη τάξη από τους αστυφύλακες, δημιουργεί ο πόνος εκείνου του ανθρώπου που κλείνει τα μάτια και ερημώνει την πλατεία και τους δρόμους, χωρίς να χρειαστεί να πισωγυρίζουν τα αμάξια. Η πολλή ζωή τον πονάει, γιατί ο ίδιος είναι ένα εμπόδιο στην κίνηση, όμως κι η ερημιά δεν είναι λιγότερο οδυνηρή γιατί αυτή απελευθερώνει τον πραγματικό του πόνο."


"Κι εγώ απ'την πλευρά μου έχω μια μεγάλη ικανότητα να μεταμορφώνομαι, που δεν την προσέχει κανείς. Το είναι των άλλων πρέπει, λοιπόν, να βρίσκεται μέσα μου, τόσο ξεκάθαρο αλλά και αόρατο, όπως το αντικείμενο που κρύβεται σε μια μαγική εικόνα, στην οποία ποτε κανείς δε θα 'βρισκε τίποτε, αν δεν ήξερε πως υπάρχει. Όταν γίνονται αυτές οι μεταμορφώσεις θα ήθελα πάρα πολύ να πιστεύω ότι θαμπώνουν τα ίδια μου τα μάτια."


"Σήμερα δεν τολμώ καν να κατηγορήσω τον εαυτό μου. Οι κατηγορίες αυτήν την άδεια μέρα θα είχαν έναν αηδιαστικό αντίλαλο."

Αποσπάσματα από Τα Ημερολόγια του Κάφκα, μετάφραση Βερυκοκάκη Αγγέλα, εκδόσεις Εξάντας



1 σχόλιο:

chaos-monde είπε...

Geia sou re blood me to epipedo sou...