That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Μου'ταξες ταξίδι να με πας...

Να 'ξερα των άστρων το σκοπό
να σ' τον λέω, να σε νανουρίζω.
Να 'μουνα θεός να σου το πω:
"Πάρ' τον Γαλαξία, σ' τον χαρίζω".
Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.

Μου 'ταξες ταξίδι να με πας
όσο μακριά ο κόσμος φτάνει.
Πού αλλού, καρδιά μου, να με πας;
Πήγα στον παράδεισο και φτάνει.
Πόσο μ' αγαπάς, πόσο μ' αγαπάς.

Μάλαμα στα τζάμια το νερό
κι ούτε μια σταγόνα δεν ορίζω.
Όλο μου το βιος, ό,τι φορώ
η ψυχούλα μου και σ' τη χαρίζω.
Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.

Στίχοι:Σώτια Τσώτου, Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος, Ερμηνεία: Δήμητρα Γαλάνη

4 σχόλια:

neraidoskonismenh..darling είπε...

ti gluko, athwo pramythotragoudo
asma agaphmeno

neraidoskonismenh..darling είπε...

apla ta pragmata

sta apla kryvetai h omorfia

poso sagapw
poso magapas
etsi..
apla

chaos-monde είπε...

nai kala...kala apokaleisai neraidoskonismenh darling...:P

neraidoskonismenh..darling είπε...

το πως αποκαλούμαι δεν έχει καμία σχέση..οι άνθρωποι σήμερα τα κάνουν τόσο δύσκολα αυτά τα πράγματα τα απλά
κι εγώ όμως τι να κάνω chaos.. αφου για μένα είναι απλά τι κι αν αυτοί σαλτάρουν με τα απλά.
Ας μας αφήσουν μόνους μας αυτοί οι περίπλοκοι να μείνουμε μόνοι οι απλοί να κάνουμε τα γλέντια μας τα τρικούβερτα.