That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Ειναι απλό σ'αγαπώ

Ξέρω κόσμο που αγάπησε αγαπά και πάντα θαγαπά
τον ξεχωρίζεις αυτόν τον κόσμο..γνωρίζονται και μεταξύ τους..
σε κοιτάν στα μάτια βαθιά χωρις να κρύβονται..
για αυτούς είναι απλά τα πράγματα

είναι απλό, σ'αγαπώ
τι κι αν δεν μ'αγαπάς..τι κι αν με πληγώνεις..τι κι αν με πονάς.
δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να σ'αγαπώ
κι είμαι ήσυχη και ήρεμη και γεμάτη ακόμα κι αν μου χαράζεις με μαχαίρια την καρδιά
ακόμα κι αν μου ρίχνεις αλάτι στις πληγές, ακόμα κι αν με καις

Σε κοιτούν με κάτι μάτια παιδικά, πλέκουν στεφάνια από λουλούδια και σου στολίζουν τα μαλλιά..κι ας κλαιν συχνά πυκνά
μη τα λυπάσαι τα παιδιά αυτά..γιατί τα δάκρυά τους μύρο κι αγίασμα είναι
γιατί είναι δάκρυα αγνά και παιδικά
και βάλσαμο για τις πληγές όλου του κόσμου

ακόμα κι αν δεν μ'αγαπάς..ακόμα κι αν με παίζεις..ακόμα κι αν χαίρεσαι να με πονάς
εγώ δεν θα βγω ποτέ χαμένη μάτια μου..ποτέ
εγώ θα κοιμάμαι πάντα ήσυχη τα βράδια..με καθαρή ψυχή..εσυ?

Μην τα λυπάσαι αυτά τα παιδιά ..μην τα λυπάσαι
αυτά να ξέρεις θα χουν πάντα την αγάπη να τα παίρνει αγκαλιά
η ίδια αγάπη αυτή που τρέφουν για σένα..θα ναι κι αυτή που θα τα παίρνει αγκαλιά
και θα τους τραγουδά τα πιο γλυκά νανουρίσματα..και θα γεμίζει το κρεββάτι τους
άσπρα γιασεμιά..άσπρες γαρδένιες..άσπρα τριαντάφυλλα ...να ξυπναν γλυκά
κι ας είναι τα μάτια τους κόκκινα..αυτα φοράν φτερά
εσύ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: