That can only mean one thing.And I don't know what that is...


Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Ελάτε να παίξουμε



Έλα να παιξουμε//Αχ ναι θελω τοσο πολυ να παιξω//Μηπως θελεις να χορέψουμε?//Κι απο αυτό θέλω//Δωσε μου το χέρι σου//.....//Γιατι δεν μου το δίνεις?//..Γιατι την προηγούμενη φορά που μου ζήτησε καποιο παιδάκι να χορέψουμε με έριξε κάτω και τα ρούχα μου βαφτηκαν κοκκινα..//Δε θα σε ρίξω μη φοβάσαι//Έτσι μου χε πει κι εκείνο..//Έλα να παίξουμε τοτε//ενταξει//φέρε τα παιχνίδια σου και φέρνω κι εγώ τα δικά μου//εντάξει//
Αχ, τι ωραία η κούκλα σου αυτή..μου τη δίνεις//...//γιατι δεν μου τη δίνεις?//Γιατί την προηγούμενη φορά που έπαιζα με ένα παιδάκι μου ζήτησε την ίδια κούκλα, αυτή που σαρέσει κι εσένα..και μου την έσπασε..την κόλλησα..//Δε θα στη σπάσω μη φοβάσαι//
Έτσι μου χε πει κι εκείνο..ορίστε.

5 σχόλια:

neraidoskonismenh..darling είπε...

ηθελες να βρεις κατι καινουριο στο blog...τι να κάνω κι εγω..δεν μου βγαινε τιποτα..δεν..αυτό
φιλια chaos moy

chaos-monde είπε...

ax me tromakse ligo skonismenh.den kserw giati.vevaiws katalavainw apolutws ti thes na peis,alla...kalo pantws.pikro...

neraidoskonismenh..darling είπε...

den n8ela na se tromaksw
alla h zwh polles fores einai tromaxtikh
alles fores glykia ki alles pali pikrh..
poly apla pikrh

BloodByTheJukebox είπε...

Μου πηρε παρα πολυ ωρα να το διαβασω. Δε λειτουργει αποψε!!!
Πολυ ωραιο!! Που να σου βγαινε κιολας!

neraidoskonismenh..darling είπε...

ty blood

makiaaaa